Сторінки

Сторінки

Зверніть увагу

Я у медіапросторі

Конкурс «Жива петриківка» проводиться з метою популяризації унікального українського народного мистецтва – петриківського декоративного живопису та упровадження в навчально-виховний процес сучасних інформаційних та педагогічних технологій.

Переможці в номінації «ЖИВИЙ ОРНАМЕНТ» (анімаційні роботи, виконані в стилі петриківського розпису. Твори повинні відображати розмаїття та красу петриківського орнаменту, традиції та родзинки корифеїв або сучасних митців. Петриківка має «оживати» в анімаційній роботі)Переможці в категорії «Аматори»
Jрєхова Альбіна,
Алікіна Уляна
10років



Зеленодольска ЗШ №1 І-ІІІ ст.
Апостолівського р-ну
«Петриківська фантазія» (пісня про рушник)
Антонова Валерія, Орєхова Альбіна
10років
«Чудеса»
Переможці в номінації «КАЗКОВА ПЕТРИКІВКА» (анімаційні роботи, виконані в стилі петриківського розпису, які стануть офіційною рекламою курсу «Казкова Петриківка»)

Переможців в даній номінації не визначено.
Диплом «За творчий потенціал»
Пащенко Анастасія, Пришляк Єлизавета, Скоробагатько Ліана
10 років
Зеленодольська ЗШ №1 І-ІІІ ст. Апостолівського р-ну
«Чарівна сопілка»
Вчитель-консультант
Потіп Тетяна Олександрівна
 читати далі  Результати конкурсу
Як казала Ліна Костенко "Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі". Повірте, ця поезія доторкнеться до вашої душі.
Бабуся плаче, дивлячись новини,
Бійці щодня вмирають у бою,
Бо кожен з цих бійців — чиясь дитина,
Що не побачить вже свою сім'ю….
Це бачачи, розчулилась бабуся
І почала розмову затяжну:
«Не можу я, коли на це дивлюся,
Не згадувати ще одну війну.
Там не питали, хто ти — українець,
Вірмен, чи росіянин, чи казах….
А що ж тепер? Хто друг, а хто — злочинець?
Країна знову тоне у сльозах
Хіба за це тоді ми воювали?!
Що вибороли ми у ту весну?!
Хотіли ми, щоб діти не страждали,
Онуки щоб не знали про війну……
А внуки наші юні, зовсім діти,
Переживають муки ті ж страшні,
Боролись ми, щоб у війні не жити,
Та мусимо вмирати у війні…..»

Автор: Дарина Федорович


24 фото України, які вразили весь світ

Ці фотографії облетіли весь світ. Вони перемогли на міжнародних конкурсах, були опубліковані у відомих світових виданнях.

На кожній із цих світлин зображена незалежна Україна такою, якою вона є, без перебільшень і прикрас. Тут і трагічні моменти нашого з вами життя, і тріумфи, і надзвичайно красиві люди та місця нашої рідної землі. У цій підбірці — 24 фото про Україну та українців, які не залишили байдужою міжнародну спільноту.



На гостину запрошує Нотка! | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і педагогів
Може, хтось із вас уже вчиться цього у музичній школі? Чи має родичів, які грають на музичних інструментах та користуються нотами? А де ще ви бачили ноти?

Різдвяна ніч 🎄Бесіда за святково-різдвяною картиною Степана Мельніченка

Різдвяна дивоніч

Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці
Свято щодня: СІЧЕНЬ | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і педагогів


1 січня — Всесвітній день миру
3 січня — День народження соломинки для коктейлів;
11 січня — Міжнародний день “дякую”;
16 січня – День льодовара
17 січня — День дитячих винаходів;
18 січня — Міжнародний день зимових видів спорту;
24 січня — Міжнародний день ескімо;
28 січня — День відкриття Антарктиди.   
Уже 125 лет миллионы людей смотрят на эту картину Ван Гога. Но ЭТО заметили в ней только                      
  У Казки в гостях

✳️ Бесіда з дітьми за казковими ілюстраціями усміхненої Анастасії Столбової

✳️ Малята люблять книжки з картинками, адже так цікаво розглядати ілюстрації, слухаючи казку. А можна діяти навпаки — намалювати казку і кожен, хто її побачить, складе свою неповторну казку. Вийде ціла веселка казок!
✳️ Сьогодні ми саме так і діятимемо — роздивімося разом з дітьми ілюстрації Анастасії Столбової, які вона зробила витвором мистецтва.



Запитання-завдання для дітей
• Де відбувається зображена подія?
• Що роблять персонажі картини? Для чого?
• Чи подобається їм це?
• В чому казковість і незвичайність ситуацій на картинах?
• Придумайте з дітьми імена персонажам історії, фрагмент якої ви бачите на картині.
• Як називається картина?
• Запропонуйте дітям придумати історію за сюжетом картини.
• Запропонуйте дітям придумати ще одного персонажа намальованої казково історії (наприклад, дівчинку-невидимку), діяти за цей персонаж.
• Яким буде новий персонаж?

• Як він змінить зображену історію?

Ілюстації  illustrators  Столбова Анастасія  








Українські ілюстратори. Марина Михайлошина


Українські ілюстратори. Катя Дудник


Українські ілюстратори. Володимир Голозубів

Українські ілюстратори. Євгенія Гапчинська  Євгенія Гапчинська






Українські ілюстратори. Світлана Балух





Українські ілюстратори. Наталія Дерев’янко




13 грудня — Всесвітній дeнь дитячого телебачення і радіомовлення


Це свято закликає не забувати про маленьких телеглядачів і нагадує дорослим про те, що й вони колись були дітьми.

Телебачення для малюків — захопливий світ, у якому багато цікавого, проте криються й небезпеки. Тож слід грамотно ознайомлювати дітей із цим видом ЗМІ, формуючи критичне мислення та інформаційну культуру. Також у цей день варто розповісти малятам про людей, які створюють для нас диво на екрані — операторів, режисерів, дикторів, костюмерів тощо, — показати важливість їхньої праці, адже їхня робота залишається “за кадром”, і ми її не бачимо.

Робота з дітьми впродовж дня
Сюрпризний момент “Телевистава” з використанням макета телевізора та лялькового театру.
Бесіда “Як народилося телебачення”.
Вправа “Що може телевізор”: діти називають основні функції телебачення (розповідати про цікаві події, людей, розважати, піднімати і розв'язувати проблеми тощо), а також особливі властивості (наприклад, телебачення дає змогу віртуально “побувати” у далеких країнах тощо).
Образотворча діяльність “Телевізор із сірникової коробочки”.
Творча гра-імпровізація “Сам собі режисер”: діти беруть інтерв'ю у батьків та своїх друзів, дізнаються, які телепередачі їм подобаються, і “створюють” відповідну пізнавальну або розважальну телепрограму або “показують фільм” (декорації можна зробити з конструктора).
Гра-пантоміма “З якого мультика персонаж?”.
Гра-розмірковування “Чим можна замінити телебачення?”.
Бесіда “Як народжується мультфільм” (“Джміль”, № 1, 2014).
Створення мультфільму за коміксом “Бути справжнім українцем”(комікс поданий у журналі Бути справжнім українцем Комікс для дітей (розширена версія)
Фізкультхвилинка “Танцювальний марафон”: діти довільно танцюють під музику з улюблених мультфільмів.
Додаток. По той бік телеекрана  Кіностудія  

3 грудня — Всесвітній день комп’ютерної графіки

Свято існує близько 15 років. Його придумали працівники відомої у ті часи компанії Alias. Дата вибрана не випадково: 3 December скорочено звучить як 3D. Оригінальна дата стала згодом другою назвою свята.

Попри те, що свято вважається неофіційним, воно відзначається з розмахом і популярне у багатьох країнах світу.

Креативність “винуватців свята” передбачає його незвичайну організацію. Сьогодні 3D святкується у країнах Європи і США з ініціативи та за підтримки компанії Autodesk, яка не так давно приєднала до себе бренд Alias. Це американська транснаціональна корпорація — найбільший у світі постачальник програмного забезпечення для промислового і цивільного будівництва, машинобудування, засобів інформації та індустрії розваг.

Святкування організовується таким чином, що участь у ньому може взяти кожен охочий, навіть перебуваючи за тисячі кілометрів від місць проведення заходів. Для цього потрібні лише комп’ютер та інтернет. 3D відзначається аж десять днів. У його програмі:
майстер-класи в різних куточках світу;
дивовижне 3D-шоу;
презентації новинок комп’ютерної графіки;
інтерв’ю з відомими винахідниками і фахівцями галузі.

Людина завжди прагне до творчості, самовираження, створення чогось незвичайного, дивовижного. І комп’ютер відкрив людям широкі можливості для створення найнеймовірніших зображень засобами комп’ютерної графіки. Нині найпопулярнішим вважається формат зображень 3D.

У цей день розкажіть дітям про дивовижні можливості комп’ютера у створенні зображень, покажіть малятам, як працюють графічні редактори, дайте їм спробувати себе в ролі комп’ютерних дизайнерів.

Порівняйте картини, створені за допомогою олівця чи пензлика, з комп’ютерною графікою, продемонструйте дітям комп’ютерні ефекти, які складно або й неможливо створити звичайними засобами.

Покажіть малятам, де саме ми бачимо комп’ютерну графіку в житті, розкажіть, навіщо такі зображення потрібні фахівцям різних спеціальностей.

Робота з дітьми впродовж дня
Бесіда “Що таке комп’ютерна графіка”

Розкажіть дітям, чим комп’ютерна графіка відрізняється від звичайної роботи художників, де використовується.

Дослідження “Якими бувають мультфільми?”

Діти пригадують різні мультфільми, порівнюють зображення, розмірковують, у чому відмінність між ними, висувають гіпотези про те, як вони створювалися. Педагог допомагає малятам підтвердити або спростувати висловлені припущення.

Дослідження “Як створюється комп’ютерна графіка?”

Покажіть дітям, як можна створювати зображення за допомогою графічного редактора, які ефекти в ньому можна використовувати, дослідіть, які ефекти можна створити пензликом, фарбами та олівцями, а які ні.

Образотворча діяльність “Малюємо — порівнюємо”

Об’єднайте дітей у дві команди (команд може бути й більше, але їх має бути парна кількість): одна команда малює картинку без використання комп’ютера (вибирає фарби, олівці, фломастери тощо), а друга створює зображення на ту саму тему в графічному редакторі, потім діти порівнюють свої творчі продукти, обговорюють, чим вони відрізняються.

Дослідження “Як створюються 3D-мультики”
Діалог-дослідження “Як народжується мультфільм” (“Джміль”, 2014, № 1)

Діти обговорюють процес створення мультфільму, роздивляються ілюстрації, розмірковують, які етапи треба змінити, працюючи над комп’ютерним мультфільмом, який спосіб допомагає швидше створити мультфільми.

Немає коментарів:

Дописати коментар