Друзям та колегам: Практична медіаосвіта: авторські уроки Збірка авторських уроків з основ медіаосвіти та медіаграмотності розроблена для проведення...
Вітаю всіх ! Блог створений для вчителів, батьків та допитливих школярів. Рада зустрічі!
Сторінки
- Майбутнім)
- Тренажери
- Я у медіапросторі
- Самоосвіта вчителя
- НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА+ НУШ2
- Бібліотека для слухання
- Співаймо разом!
- 1 клас 2018-2019 н.р.
- 2 клас 2019-2020н.р.
- Сайт -електронне портфоліо
- Дистанційне навчання 2020
- 3 клас 2020-2021 н.р.
- Зорові диктанти
- Каліграфічни хвилинки
- Програма НУШ 3-4 клас
- Підручники 4 клас
- Музична сторінка
- 4 клас 2021-2022
- Інформатика
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
https://www.slideshare.net/tanyapotip презентаціі подивитися за посиланням
ВідповістиВидалитиhttp://old.mediaosvita.org.ua/index.php/biblioteka/product/view/9/43 НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»
ВідповістиВидалитиВікові особливості взаємодії дитини з медіа в родинному контексті http://old.mediaosvita.org.ua/index.php/biblioteka/product/view/2/3
ВідповістиВидалитиМедіаосвіта: творчі завдання для школярів
ВідповістиВидалитиПри цьому під навчальною функцією маються на увазі засвоєння знань про теорії й закони, прийоми сприйняття й аналізу медіатекстів, здатність застосовувати ці знання в інших ситуаціях, міркувати логічно; адаптаційна функція виявляється в первісному, понятійному етапі спілкування з медіакультурою; під розвивальною функцією мається на увазі розвиток мотиваційних (компенсаторних, терапевтичних, рекреативних тощо), вольових та інших властивостей та якостей особистості, досвіду творчого контакту з медіа; задача керуючої функції — формування найкращих умов для аналізу медіатекстів.
У процесі медіаосвіти використовуються найрізноманітніші способи діяльності: дескриптивний (переказ змісту, перерахування подій медіатексту), класифікаційний (визначення місця медіатексту в історичному та соціокультурному контексті), аналітичний (аналіз структури медіатексту, мови медіатексту, авторських концепцій тощо), особистісний (опис стосунків, переживань, почуттів, спогадів, асоціацій, викликаних медіатекстом), пояснювально-оцінний (формування суджень про медіатекст, про його достоїнства відповідно до естетичних, моральних і т. д. критеріїв). http://ru.osvita.ua/school/method/technol/235/