субота, 9 вересня 2017 р.

Я у медіапросторі. Готуємося до уроків

Друзям та колегам:    Практична медіаосвіта: авторські уроки Збірка авторських уроків з основ медіаосвіти та медіаграмотності розроблена для проведення...


4 коментарі:

  1. https://www.slideshare.net/tanyapotip презентаціі подивитися за посиланням

    ВідповістиВидалити
  2. http://old.mediaosvita.org.ua/index.php/biblioteka/product/view/9/43 НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Медіапсихологія»

    ВідповістиВидалити
  3. Вікові особливості взаємодії дитини з медіа в родинному контексті http://old.mediaosvita.org.ua/index.php/biblioteka/product/view/2/3

    ВідповістиВидалити
  4. Медіаосвіта: творчі завдання для школярів

    При цьому під навчальною функцією маються на увазі засвоєння знань про теорії й закони, прийоми сприйняття й аналізу медіатекстів, здатність застосовувати ці знання в інших ситуаціях, міркувати логічно; адаптаційна функція виявляється в первісному, понятійному етапі спілкування з медіакультурою; під розвивальною функцією мається на увазі розвиток мотиваційних (компенсаторних, терапевтичних, рекреативних тощо), вольових та інших властивостей та якостей особистості, досвіду творчого контакту з медіа; задача керуючої функції — формування найкращих умов для аналізу медіатекстів.

    У процесі медіаосвіти використовуються найрізноманітніші способи діяльності: дескриптивний (переказ змісту, перерахування подій медіатексту), класифікаційний (визначення місця медіатексту в історичному та соціокультурному контексті), аналітичний (аналіз структури медіатексту, мови медіатексту, авторських концепцій тощо), особистісний (опис стосунків, переживань, почуттів, спогадів, асоціацій, викликаних медіатекстом), пояснювально-оцінний (формування суджень про медіатекст, про його достоїнства відповідно до естетичних, моральних і т. д. критеріїв). http://ru.osvita.ua/school/method/technol/235/

    ВідповістиВидалити