Хвилини пам'яті, міркування про майбутнє))
Україна зазнала значних втрат внаслідок війни. Під час бойових дій та в полоні загинуло від трьох до чотирьох мільйонів військових, підпільників і цивільних, від чотирьох до п’яти мільйонів цивільних загинуло через окупаційний терор та голод у тилу,близько п’яти мільйонів жителів були евакуйовані або примусово вивезені до Росії та Німеччини, частина з них не повернулася на батьківщину.
Україна разом із багатьма країнами Європи відзначає 8 травня як День пам’яті та примирення. Данину пам'яті всіх жертв Другої світової війни віддають у всьому світі і Генеральна Асамблея ООН у 2004 році ухвалила резолюцію, в якій проголосила 8 і 9 травня Днями пам’яті та примирення.
Урок- співпраці і розуміння
"Права ДИТИНИ"
Результат спільної праці
Вітаю! ВІТАЮ! Вітаю!!
МІЖНАРОДНИЙ ВІДКРИТИЙ КОНКУРC ТВОРЧИХ РОБІТ, ПРИСВЯЧЕНИЙ ПЕРШОМУ ПОЛЬОТУ ЛЮДИНИ В КОСМОС
"Яка прекрасна наша планета!"
Шановні учасники, за результатами оцінки робіт журі прийняло рішення відзначити переможців конкурсу:
У віковій групі 5-9 років
1 місце – колективна робота «Чарівний світ космосу», загальноосвітня школа І-ІІІст. №1,
У віковій групі 5-9 років
1 місце – колективна робота «Чарівний світ космосу», загальноосвітня школа І-ІІІст. №1,
м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл. Україна
2 місце – Mariana Šeina, робота «Ateiviai- susitikimas»
3 місце – Karolis Kulevičius, робота «Marso gyventojai»
– Gabrielius Cesiūnas, робота «Visatos paslaptys»
2 місце – Mariana Šeina, робота «Ateiviai- susitikimas»
3 місце – Karolis Kulevičius, робота «Marso gyventojai»
– Gabrielius Cesiūnas, робота «Visatos paslaptys»
Мультик "Чарівний світ космосу"
Творча робота учнів 3 класу. Малюнки, моделі планет , космічні чудовиська, транспорт виготовили учні на уроці малювання та трудового навчання. Зйомки відбувалися після уроків: 5 годин спільної праці і 700 кадрів=результатом малюки задоволені. Фантастичного Вам перегляду)))))
- популяризація досягнень світової космонавтики;
- підвищення інтересу творчої молоді до космонавтики;
- залучення учнів до вивчення і використання сучасних інформаційних і
мультимедійних технологій;
- виховання екологічної культури та відповідальності за планету Земля.
ПРОЕКТ УЧНІВ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ ЗШ№1
Мультик "Сюрприз"
Освоєння мультимедійних технологій як засобу формування інформаційної культури та підвищення якості навчального процесу.Навчання стає цікавим і емоційним, приносячи естетичне задоволення УЧНЯМ І ВЧИТЕЛЮ))
ЦІКАВЕ ВІДЕО ЗРОБЛЕНЕ ГРУПОЮ УЧНІВ .ПЕРШИЙ КОЛЕКТИВНИЙ ПРОЕКТ-СТВОРЕННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІІЇ. МОДЕЛІ-МАФІНИ ЗРОБИЛИ УЧНІ 3-б КЛАСУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. ІНІЦІАТИВНА ГРУПА ПІСЛЯ УРОКІВ ВІДЗНЯЛА 532 ФОТОГРАФІЇ. ЗМОНТОВАНЕ ВІДЕО-МУЛЬТИК СЮРПРИЗ ДЛЯ РІДНИХ МАТУСЬ. ДІТИ- ЩАСЛИВІ, МАТУСІ- РАДІЮТЬ=ЦІКАВЕ ЖИТТЯ))
Арт- простір нашої школи)))))
Любиш свою школу – зроби так , щоб вона була най…най…»
Мета: Пошук нових форм співпраці педагогів школи з батьками учнів по генеруванню цікавих ідей та шляхів їх втілення у життя задля створенні креативного освітнього середовища, який сприяє розвитку творчості, індивідуальності дитини, створює позитивний настрій, формує почуття прекрасного, вчить дбайливо ставитися до шкільного майна.
Завдання 1. Розминка
Завдання 2. Відповіді в словах
Завдання 3. СЛОВНИКОВА СКРИНЬКА
Завдання 4. Математичні дії із словами
Завдання 5. ЗАГАДКИ – ЖАРТИ
Завдання 6. Компліменти (милощі))
Завдання 7. Шифрувальник
Завдання9. Разом, швидко, правильно
Усе минає, а слово залишається. Зникають у безвість царі, володарі, раби… на порох розсипаються величні будівлі, вмирають дерева, пересихають ріки… гори перетворюються на купи каміння… все стає тліном і прахом, а написане слово залишається. Залишається і несе крізь час голос людської душі. То ж хай живе, переживає століття й покоління найбільше диво – рідна мова!
Освоєння мультимедійних технологій як засобу формування інформаційної культури та підвищення якості навчального процесу.Навчання стає цікавим і емоційним, приносячи естетичне задоволення УЧНЯМ І ВЧИТЕЛЮ))
ЦІКАВЕ ВІДЕО ЗРОБЛЕНЕ ГРУПОЮ УЧНІВ .ПЕРШИЙ КОЛЕКТИВНИЙ ПРОЕКТ-СТВОРЕННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІІЇ. МОДЕЛІ-МАФІНИ ЗРОБИЛИ УЧНІ 3-б КЛАСУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. ІНІЦІАТИВНА ГРУПА ПІСЛЯ УРОКІВ ВІДЗНЯЛА 532 ФОТОГРАФІЇ. ЗМОНТОВАНЕ ВІДЕО-МУЛЬТИК СЮРПРИЗ ДЛЯ РІДНИХ МАТУСЬ. ДІТИ- ЩАСЛИВІ, МАТУСІ- РАДІЮТЬ=ЦІКАВЕ ЖИТТЯ))
Проект весняний
Петриківський розпис — не лише народне мистецтво, що зберігає традиції оздоблення українського житла, але й сучасний живопис, який розвивається та набуває нових вершин . Петриківський розпис включений до списку нематеріальної культурної спадщини людства, він відігралв велику роль у культурному розвитку не тільки України, але і Європи в цілому. Щоб створити візерунок у техніці петриківського розпису, необхідно оволодіти чотирма типами мазка, традиційно званих «гребінець», «зернятко», «горішок» та «перехідний мазок».Арт- простір нашої школи)))))
Любиш свою школу – зроби так , щоб вона була най…най…»
Мета: Пошук нових форм співпраці педагогів школи з батьками учнів по генеруванню цікавих ідей та шляхів їх втілення у життя задля створенні креативного освітнього середовища, який сприяє розвитку творчості, індивідуальності дитини, створює позитивний настрій, формує почуття прекрасного, вчить дбайливо ставитися до шкільного майна.
Щоб мова тобі повністю відкрилася, маєш бути залюбленим в неї.
Олесь Гончар
Конкурс знавців української мови
Завдання 2. Відповіді в словах
Завдання 3. СЛОВНИКОВА СКРИНЬКА
Завдання 4. Математичні дії із словами
Завдання 5. ЗАГАДКИ – ЖАРТИ
Завдання 6. Компліменти (милощі))
Завдання 7. Шифрувальник
Завдання9. Разом, швидко, правильно
Усе минає, а слово залишається. Зникають у безвість царі, володарі, раби… на порох розсипаються величні будівлі, вмирають дерева, пересихають ріки… гори перетворюються на купи каміння… все стає тліном і прахом, а написане слово залишається. Залишається і несе крізь час голос людської душі. То ж хай живе, переживає століття й покоління найбільше диво – рідна мова!
Молодці! Вітаю з перемогою! Радію разом з вами!Пишаюся, що знаю вас. Так тримати!
ВідповістиВидалитиВдячні за слова підтримки! Запрошуємо до співпраці))
Видалити