середа, 25 жовтня 2017 р.

Online-марафон з медіаграмотності «MediaIQ7х7». #MediaIQ7x1


Завдання №1  #MediaIQ7x1  
Створила анімацію про світ МЕДІА

Як мені допомогли навички медіаграмотності?
Навіщо українцям медіаграмотність?
Чому варто розвивати свою медіаграмотність?
Ти йтимеш у ногу з часом, бо розумієш, що медіа-середовище постійно змінюється, що з'являються нові цифрові технологій.
Розуміючи, як працюють медіа, ти зможеш завести свій блог, навчишся писати тексти, робити ефектні фото тощо. Все завдяки естетичним і креативним навичкам.

Завдання №2 #MediaIQ7x2 #MediaIQ7x2
в якому:
  • представити попутника, якого ти обрав/ла;
  • пояснити свій вибір;
  • описати, чим тебе не влаштовують інші сусіди.
 Стереотипи
 Свого попутника я обрала. Це- хлопець із широю посмішкою, в нашій команді йому весело, я і мої друзі зможемо йому допомогти (якщо йому буде потрібна допомога). Позитивний, сучасний, креативний, володіє комп"ютерною технікою, мандрує-прекрастий попутник на 12 годин подорожі.
 Воїн хлопець. Чому не він? Моя подорож влітку, він одягнутий в теплий одяг. Ми з ним просто не зустрілися. (це мій стереотип подорож-тільки влітку)))
Блондинка з песиком. Не моя! З песиками у мене не дуже склалося(( Якби блондинка з котиком, можливо я б її обрала.
 Бабуся?! Не моя попутниця. Так-так! Стереотип. Вона схожа на циганку. Можливо 12 годин з нею? Ні.
Людина-маска. Зовнішність мені не сподобалась, бо я не зрозуміла, це чоловік чи жінка? Я не хочу перетворити подорож в розглядання людини.
Фанат-вболівальник. Сама з чоловіком обожнюю футбол, але дивлячись на фото , розумію з ним буде все "активно". Він буде головним в ці 12 годин. А нам в цій подорожі потрібно відпочити, насолодитися дружньою компанією, але без фанатизму.


Завдання№3#MediaIQ7x3
опиши:
  • яка новина/інформація викликала у тебе найбільше переживань? Чому? Дай посилання на неї, якщо це можливо;
  • склади ТОП-5 твоїх джерел інформації цього дня (назви сайтів, груп в соціальних мережах, блогів, акаунтів, фільмів, програм і т.п.);
  • чим здивували тебе результати завдання, які висновки для себе зробив/ла?
Упродовж дня слідкуй з яких джерел ти отримуєш інформацію.Зверни увагу, яка новина чи інформація викликала у тебе найбільше емоцій за сьогодні – здивувала, розхвилювала, змусила задуматися, засмутила…
  День почався з телевізійних новин. Зранку  була розгублена від інформаціі про «розстріляним Відродженням» Сьогодні 80 роковини початку розстрілів української культурної, наукової та політичної еліти в карельському урочищі Сандармох – тих, кого називають «розстріляним Відродженням». Лише за один день поліг увесь цвіт української нації. Пізніше знайшла інформацію на сайті: Мультимедійна платформа іномовлення України
    Кожен із загиблих був не тільки визначним фахівцем у своїй царині, але й видатною особистістю, постаттю «ренесансних» масштабів. Серед них – фундатор нового українського театру Лесь Курбас; один із найталановитіших українських прозаїків – Валер’ян Підмогильний; Микола Куліш – драматург, громадський і освітянський діяч, газетяр, редактор; Микола Зеров – лідер «неокласиків», надзвичайно тонкий науковець, поет, перекладач західноєвропейської та античної літератури; Матвій Яворський – історик, політичний діяч, академік ВУАН; Володимир Чехівський – український політик,
    Після інформаціі такої почувалася пригніченою, жалко народ свій, а ще гірше, що погано знаємо свою історію.
В нашій школі сьогодні свято. Ювілей -55 років школі. Ми готувалися, Створили відео.Фільм до ювілея школи. Це було мило і позитивно.
Цікаві сайти для малюків і вчителів Вдячна за добірку- корисно.
Сюрприз для мене Була здивована сюрпризом від батьків, діти яких навчаються вже у 8 класі. Вони виставили фото і привітали з ювілеєм школи.посилання
  Сьогодні вражена коментарем на ФБ, що на питання лектора з фінансової грамотності: Чого в сім"ї має бути багато, четверокласники відповіли- Любові.. Я раділа за дітей, вони мудрі. Початок усюго і в усьому є Любов.facebook
 День пройшов. Інформація приходила, заходила і проходила повз мене. Так, спостерігати за медіа, за собою теба ще вчитися. Вживати якісну інформацію, виробити звичку не перевантажувати себе інформаційним шлаком.

Завдання №4"Шість капелюхів". #MediaIQ7x3
 опиши:
  • з якою проблемою/завданням/ситуацією ти вирішував/ла у подорож (якщо це можливо, звісно)?
  • чи вдалося її вирішити?
  • в капелюсі якого кольору тобі було найбільш зручно?
  • на якій зупинці геть не сподобалося?
  • які результати й емоції викликала у тебе вправа?
Діти нас не чують. Діти на нас дивляться.

Білий: Часто ми говорим, а діти не виконують. Я прошу записати домашнє завдання в щоденники. Одні учні записали, інші –ні.
Жовтий. Переключитися на позитив? Вчителю наступного дня менше перевіряти завдань, але негативне - розмова у учнем. Чого ж таки не записав завдання!?
Чорний. Не записав завдання, не вдосконалив навички з певного предмета.
Червоний : Мої почуття та інтуїція говорять, що перевіряти у таких учнів щоденник кожного дня треба самій, або прикріпити учня відповідального.
Зелений: Креативно задавати завдання))робити фото з дошки записаних уроків і відправляти електронно на телефон, мотивувати учнів, виконане завдання домашнє+ декілька балів на уроці, гарний початок дня)), можливо відмовитися від домашніх завдань…

Синій: В процесі «переодягань», зрозуміла. Мотивація учнів до вдосконалення певних навичок залежить не тільки від мене. Треба «вирощувати» мотивацію школяра. Вчити дітей і батьків, що домашнє завдання не покарання, а шліфування навичок. Діти на нас дивляться. Скільки і як ми вдосконалює себе, свої навички. Від чого відмовляємося, чого прагнемо…
 Перехід з жовтого в чорний був найважчим.
Міркування в заленому- ні в чому собі не відказуй.
 Частіше говорити собі:Діти на нас дивляться. Давати більше говорити дітям, можливо проговоривши (одягнувши 6 капелюхів) мій пустун, зрозуміє, Д/з- важливе для НЬОГО))



Завдання №5 Ти – суддя👩‍🎓👨‍🎓
• Справа №2: Назван продукт, который продлевает жизнь (http://liza.ua/…/…/nazvan-produkt-kotoryiy-prodlevaet-zhizn/)квасоля
Цей матеріал-купа думок.
- ученые из Американского 👩‍🔬института (Якого саме?)
- Авторы исследования считают👨‍🔬 (Прізвища?)
- Врачи рекомендуют 😷(Які?)
Якість джерела інформації🤐 сумнівна.
Нужно всего лишь (слова маркери) включить в рацион очень простой продукт — фасоль.
Розбирати🤔(а не черпати щось для себе) текст було цікаво. На такі статті я вже давно не витрачаю свій час. Але чудово повторили ще раз
якщо це можна довести – це факт;
якщо це містить особисту оцінку – це думка;
якщо це стверджує чи заперечує факт – це судження;
якщо факт перебільшується, узагальнюється чи розглядається однобоко – це упередження.
Приміняти в житті!!!🚣‍♀️ треба навчити себе☺️ і своїх друзів👫, щоб уникнути маніпулювання...
Дякую за вправу))😘

Завдання №6 #MediaIQ7x6
Пам’ятайте, яблуком по голові? Результат – відкритий закон всесвітнього тяжіння. А Альберт Ейнштейн зізнався, що саме інтуїція підказала йому найкращу думка в його житті. Думка, яка привела його до відкриття теорії відносності. Яка ж геніальна була інтуїція у цих чудових учених! Звичайно, у нас інтуїція набагато простіше. Але вона також допомагає в не менш важливих для нас питаннях. Наприклад, де вчитися, куди переїхати і з ким заводити знайомство.
Подивимося роботу нашого мозку на прикладі. Коли ми йдемо по дорозі, ніхто з нас не думає про те, яку ногу і як йому зараз переставити. Ми не займаємося складними математичними розрахунками, вираховуючи, яка довжина калюжі перед нами. І не намагаємося згадати всі відомі нам фізичні закони, які допоможуть подолати цю перешкоду. Всі ці задачки ми вирішуємо автоматично. Наш мозок інтуїтивно приймає правильні рішення, спираючись на наші знання та досвід.
До правильного рішення веде лише одна дорога – навчання матеріал "Трепанація фейку: як вберегтися від брехні?" та інфографіку про типи фейків та досвід. Такий висновок мені підказує моя інтуїція. А вам?  


#MediaIQ7x7 Завдання №7
Соцмережі частина компетенцій з медіаграмотності! Ну а як інакше, якщо соціальні мережі – фактично, наше друже життя?
Сучасна людина, яка піклується про своє здоров"я - вживає корисну, екологічну, смачну, різноманітну іжу. Готуючи на власній кухні-я креативний кухар.
Вживаючи медіа, я медіакухар, який фільтрує, акцентує увагу на культурі споживання, підбираю якісні "СТРАВИ"



1 коментар:

  1. Ти йтимеш у ногу з часом, бо розумієш, що медіа-середовище постійно змінюється, що з'являються нові цифрові технологій.
    Розуміючи, як працюють медіа, ти зможеш завести свій блог, навчишся писати тексти, робити ефектні фото тощо. Все завдяки естетичним і креативним навичкам.

    ВідповістиВидалити